Прийом громадян з усіх питань здійснюється ВИКЛЮЧНО за умови попередньої реєстрації в «онлайн черзі».
Шановні відвідувачі!
З 15.11.2023 буде оновлено механізм авторизації під час запису до Е-Черги.
Задля покращення доступу до консульських послуг, Вашої безпеки та боротьби з кібершахрайством запис в Е-Чергу МЗС відбуватиметься за умови електронної ідентифікації відвідувача, за допомогою е-підписів (на файловому, хмарному чи інших захищених носіях), Дія.Підпис та BankID НБУ.
Електронна ідентифікація забезпечується через платформу ID.GOV.UA. Просимо Вас заздалегідь підготуватися до використання засобів електронної ідентифікації.
• Як авторизуватися на ID.GOV.UA, як створити Дія.Підпис та що таке BankID НБУ - Ви зможете дізнатися на відповідній сторінці порталу МЗС - https://cutt.ly/queue-id
• Крім Е-Черги, електронний підпис також надасть Вам можливість користуватися величезним переліком електронних послуг Порталу Дія - https://diia.gov.ua !
(!) Оскільки записи, створені у попередній версії Е-Черги, були перенесені до оновленої, ефект від впровадження нового механізму авторизації буде дещо відкладеним (в залежності від заповненості графіку Е-Черги в кожній установі).
Просимо поставитися до цього з розумінням.
УВАГА!
На кожну дію необхідно робити окремий запис. Наприклад, на отримання 3х готових паспортів необхідно зробити 3 окремі записи!
УВАГА!
Запис на прийом здійснюється ВИКЛЮЧНО в "електронній черзі".
Працівники Генерального консульства не можуть здійснити запис будь-якої особи в телефонному режимі, за допомогою електронної пошти, "вживу" або у будь-який інший спосіб.
Генеральне консульство НЕ КОРИСТУЄТЬСЯ ПОСЛУГАМИ ПОСЕРЕДНИКІВ ПРИ РОБОТІ З ГРОМАДЯНАМИ!
У разі наявності у Вас інформації про осіб, які пропонують посередницькі послуг з питань запису в електронну чергу – просимо негайно надіслати її на офіційну електронну адресу Генерального Консульства [email protected] для її подальшої передачі до правоохоронних органів України та США.
Он-лайн черга відкрита на один місяць наперед.
Якщо на даний момент вільних слотів для запису немає, це означає, що запис вже заповнений.
Нові слоти додаються на наступний день консульського прийому автоматично о 03:00 ночі за КИЇВСЬКИМ часом.
Слоти не відкриваються в ті дні, які через місяць випадають на суботу та неділю.
Після успішної реєстрації на вказану Вами адресу електронної пошти надійде автоматичне повідомлення з підтвердженням запису на консульський прийом.
ЗАРЕЄСТРУВАТИСЯ В "ОНЛАЙН ЧЕРЗІ"
Просимо бути уважними під час вибору та реєстрації потрібної Вам послуги. Помилка у виборі послуги призведе до неможливості отримання консульської послуги Вам та іншому громадянину.
Відсутність можливості обрання дати візиту означає, що всі вільні місця на даний момент зайняті. Вільні для реєстрації дні з’являються поступово. Також вільні дати можуть з’явитися у випадку, якщо один із зареєстрованих заявників скасував бронювання.
Для перевірки наявності вільних місць необхідно слідкувати за оновленням системи. Доступні для бронювання слоти відкриваються щодня. Через надзвичайно великий попит на консульські дії вільний час швидко бронюється, тому дуже часто Ви бачите повідомлення "Вільні слоти для запису відсутні". У зв`язку з цим, просимо Вас утриматись від телефонних дзвінків та запитів на електронну пошту з проханням пояснити ситуацію або здійснити запис в індивідуальному порядку.
ЗВЕРТАЄМО УВАГУ, що громадянину під час прийому буде надана лише та консульська дія, на яку він записаний. Той, хто хоче подати документи на оформлення паспорта, але бронює запис на інші консульські дії, не буде прийнятий з паспортних питань.
Під час запису на прийом з питань вчинення консульської дії слід дотримуватися наступних правил: