Для вирішення питань, пов'язаних з тимчасовим перебуванням в інших регіонах, слід звертатися за телефоном Урядової "гарячої лінії" (БЕЗКОШТОВНО):
0 800 507 309 (цілодобово)
Для отримання всіх видів державної соціальної підтримки, зокрема пенсії, допомоги, компенсації слід звертатися до найближчого органу соціального захисту населення або управління Пенсійного фонду України.
Основні документи, які необхідно мати при собі (за наявності):
- паспорт;
- посвідчення отримувача пенсії, допомоги, пільговика;
- довідка про присвоєння ідентифікаційного коду.
Телефони та адреси органів соціального захисту населення:
0 800 503 753 (будні дні 9.00-18.00, обідня перерва 13.00-14.00)
|
|
0 800 505 060 730 – з мобільного телефону (будні дні 9.00-18.00, без перерви на обід)
|
|
Фонд соціального страхування з тимчасової втрати працездатності |
0 800 501 892 (будні дні 9.00-18.00, обідня перерва 13.00-13.45)
|
0 800 501 383 (будні дні 9.00-18.00, обідня перерва 13.00-14.00)
|
|
|
|
Служби у справах дітей, центри соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді; |
|
З питань розселення, медичного обслуговування, організації навчання та виховання дітей у дошкільних та шкільних навчальних закладах, працевлаштування, відновлення втрачених документів слід звертатися за телефонами та адресами до обласних державних адміністрацій за місцем Вашого перебування.